wtorek, 18 sierpnia 2020

Spełnione wakacje

     Witam Was po przerwie wakacyjnej odwiedzających mój blog. Miałem okazję ponownie pojechać na swoje ranczo na ziemie pałuckie na Pojezierzu Gnieźnieńskim w okolicach Mogilna. Posiadłość swoją nabyłem już dość dawno bo w latach 80 tych i prawie co roku tam zaglądam, choć teraz miałem przerwę 2 letnią. Ziemie te, to piaszczyste równiny na tzw. morenie czołowej wśród jezior  pomiędzy Pałukami i Kujawami. Spędziłem tam urocze chwile wśród przyrody łąk i lasów i jezior. Porządkowałem swoją działkę, ale także odwiedzałem okoliczne tereny z aparatem o różnych porach dnia. Udało mi się zaliczyć ciekawe momenty kiedy dzień wstawał lub kończył się, albo też o porannej i popołudniowej porze. Pragnę poświęcić temu tematowi parę wpisów, więc mam nadzieję, że nie przesadzę z ilością moich zdjęć jak i relacji, bo naprawdę urocze to są miejsca, jak pięknie przyroda się tam  i prezentuje. Także są to tereny typowo rolnicze, więc będzie trochę ciekawych ujęć o tematyce pól żniwnych  na tamtych terenach. Dziś pierwsza część prezentacji, zapraszam.

























 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz