czwartek, 11 lutego 2021

Wyprawa traperska

      Sprzyjające ostatnio w pogodzie warunki zimowe zaintrygowały mnie aby udać się na Łąki Pychowickie celem zaliczenia małej wyprawy traperskiej. Padający drobny mokry śnieg dzień wcześniej spowodował, że pokrywa jego na ziemi stała się bardzo twarda niczym lód. Chodzenie po śniegu było trochę dziwne, tak jakbym chodził po lodzie. Postanowiłem, że zaliczę moją wyprawę jako właśnie wyprawę po trudno dostępnych terenach, gdzie samemu trzeba sobie radzić z pokonywaniem go. Nie było to takie łatwe, bowiem czasami zapadałem się na twardej pokrywie śniegowej nie wiedząc co jest pod spodem, czasem były to zamarznięte duże kałuże, a czasem rowy gdzie płynęła woda. Niemniej udało mi się zaliczyć udaną wyprawę traperską z pięknymi widokami zimowych pejzaży.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz