piątek, 4 czerwca 2021

Wawel mniej znany

      Choć mieszkam w Krakowie, to za często nie pokazuję tutaj na blogu mojego miasta. Uważam, że jest dość znany i kto chce na pewno kojarzy go albo z wycieczek w szkole lub później na turystycznej trasie. Nie mniej postanowiłem udać się na Wawel i spróbować poznać go jako turysta. A że znane są oczywiste zabytki na Wzgórzu Wawelskim, chciałem go zobaczyć od innej strony takiej szczegółowej i dociekliwej. W sumie to jest to przepiękne miejsce naszego miasta, jak i dla całej Polski, więc moją relację ograniczę do zakamarków które są ogólnie dostępne, ale raczej rzadko się zwraca na nie uwagę. Obszedłem Wawel dookoła, no może prawie cały zobaczyłem i sfotografowałem, ogółem wykonałem ok. 130 zdjęć a tutaj ograniczę się do 12 by zachęcić Was przy okazji do odwiedzin Krakowa i Wawelu. Za każdym razem jak jestem na Wawelu zachwyca mnie i budzi wielki entuzjazm i oglądam go jakbym widział go pierwszy raz.



























4 komentarze:

  1. Bardzo lubię od lat Kraków, a Wawel obowiązkowo pewno tego roku się tam wybiorę odwiedzić i pospacerować na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam 2 lata temu na konercie Michała Szpaka. Teraz bym chętnie wstąpiła na rynek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie, rynek ma niepowtarzalny klimat, też bardzo go lubię! 😊🙋‍♂️

      Usuń