czwartek, 11 lipca 2024

Wałki siana

      Gdy zbliżają się sianokosy, na polach unosi się wspaniały zapach. Pachnie wszędzie, szczególnie gdy przechodzi się blisko takiej łąki lub pola. Wybrałem się po dłuższej przerwie na dalszy plener, a za cel wybrałem pola w Rącznej nie daleko Krakowa w kierunku zachodnim. Szukałem raczej pól "malowanych  żytem", a znalazłem właściwie wałki siana. Zboże też rosło i dojrzewało, ale bardzo się ucieszyłem gdy z daleka dojrzałem owe wałki siana. Sianokosy były zrobione nowocześnie i ku mojej uciesze, pięknie się prezentowały przy zachodzie słonka, bowiem był bardzo upalny dzień i teraz pod wieczór sianko czekało na zwiezienie do domostwa. Ale ja jeszcze zdążyłem się jeszcze nawdychać urokliwego zapachu skoszonego siana i porobić trochę bajkowych zdjęć. Lato, wakacje już nadeszły, więc pohulać można po polach...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz