poniedziałek, 8 lipca 2024

Wędrówka przez las

      Na tę wędrówkę przez las wybrałem się na początku lipca do Lasu Bronaczowa. Zamierzałem przejść przez niego w możliwie wąskim miejscu, aby dotrzeć do polany gdzie rosną wierzby. I faktycznie udało mi się pójść w możliwie dobrym miejscu, aby po drodze zaliczyć ciekawe miejsca. Najpierw szedłem drogą, a potem na skróty niebieskim szlakiem. Pogoda była pochmurna, ale nie mniej było fajnie. Po drodze trafiłem na maliny i już trochę jeżyn a teraz cały czas wędrowałem po trawie. Nagle zorientowałem się, że wszędzie jest rosa i... całe buty przemoczyłem. No trudno było na tyle ciepło, że nie przejmowałem się tym wszystkim. Gdy przeszedłem przez las, natrafiłem na mały strumyk, którego nie było mi tak łatwo przejść. Wąski, ale na tyle w głębokim jarze, tak że musiałem trochę się natrudzić, aby go "suchą" noga zaliczyć. Uradowany usiadłem na polanie i zrobiłem mały odpoczynek. Potem pozostało zaliczyć wierzby i powrót do auta.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz