wtorek, 23 lipca 2024

Pola i mokradła w Rącznej

      W połowie lipca pojechałem do Rącznej, gdzie zauważyłem, że zboża już dojrzewają i lada chwila będą żniwa. Poza są tam takie tereny trochę podmokłe i byłem ciekawy co na nich się też dzieje. Gdy podchodziłem bliżej zauważyłem wszędzie rosnącą kukurydzę, która niestety zasłaniała wiele widoków. No tak w lecie wszystko rośnie na całego, więc te miejsca które zazwyczaj były dostępne, to rozrośnięta teraz zieleń utrudniała wszędzie do nich dotarcie. Niemniej udało mi się trochę być na owych moczarach i nacieszyć oczy, różnorodnymi roślinami. Nawet nie wiem jak się nazywają, ale są bardzo ozdobne i kolorowe, a na samych podmokłych bagnach mogłem nawet dojść dość blisko i zobaczyłem, że ostatnie gorąca wysuszyły trochę wodę i dlatego mogłem tam dotrzeć. Lato zaskakuje swymi widokami i dlatego warto trochę uciec za miasto...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz