niedziela, 14 czerwca 2020

Zachód Truskawkowego księżyca

     W dniu 6 VI 2020 mieliśmy okazje oglądać pełnię księżyca, więc wybrałem się nad ranem, aby zobaczyć jak wygląda jego zachód nad ranem około godziny 4 . Truskawkowy księżyc prezentował się wyśmienicie i nawet nie przypuszczałem, że tak pięknie będzie mi pozował. Miałem na tyle czasu, aby spokojnie zrobić mu zdjęcia, jedynie czego żałuję, to to, że jak zbliżałem się na moje pobliskie łąki nie zdążyłem, a wręcz nie udało mi się zrobić dobrego zdjęcia księżycowi we mgle, która się tam pojawiła jeszcze przed widowiskiem porannego księżyca, ale mam nadzieję, że następnym razem spokojnie uda mi się ustawić parametry do fotografii. Ale musicie sobie wyobrazić, jak to pięknie wyglądało szczególnie pierwsze dwa zdjęcia z mgiełką na dole. Tak tam właśnie wtedy było. Ale cóż, jeszcze może trafię na takie warunki, aby dobrze to wszystko wyszło.



















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz