środa, 27 stycznia 2021

Opuszczona chatka

      Wędrując po okolicach mojego miasta zawędrowałem do Pychowic, a dokładnie na jego łąki rozciągające się od granic miasta w kierunku Tyńca. Przestrzeń i piękna perspektywa przyciąga mnie właśnie w tamte tereny. Już nie raz pokazywałem Wam tamte tereny ale trochę bliższe, teraz dotarłem dalej i choć byłem już tam parę razy, to nie zauważyłem budowli w krzakach. Zaintrygowała mnie na tyle, że podszedłem trochę bliżej i zobaczyłem opuszczoną jakiś czas temu chatkę. Nie miała dachu i wyglądała kiedyś na zamieszkałą, albo przynajmniej na próbę zbudowania tam jej dla celów działkowych. Może, ale nie mniej położenie jest bardzo urocze i ktoś miał dobry plan aby tam ją umieścić, by cieszyć się pięknym miejscem dla wypoczynku. Zapraszam na mały spacer po Łąkach Pychowickich.















2 komentarze: