czwartek, 5 sierpnia 2021

Eko wypasanie kóz w skałkach wapiennych pod Krakowem

      Dziś chciałem Wam przedstawić relacje z eko wypasania kóz w Ściejowicach pod Krakowem w skałkach wapiennych. Spotkałem przesympatyczna parę fanatyków wypasu kóz wśród skał wapiennych, celem oczyszczenia tych terenów z krzaków w nadmiarze tam rosnących,a uniemożliwiających rośniecie skalniaków w rzadkich odmianach. Owi Państwo specjalnie przyjechali ze swoimi kozami, aby właśnie wypasać je tam dla uratowania rzadkich i pięknych roślin, a właśnie kozy i ich nieodzowna rola pozwolą na to. Kozy bardzo sympatyczne pozwoliły mi na sesje zdjęciową i mam nadzieję, że ich rola tam będzie bardzo owocna, by pokazać jak można w dzisiejszych czasach pomóc ekologicznie  ochronie roślin.






















5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kózki. Jakoś nigdy mi się jak do tej pory nie nawinęły przed obiektyw..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja to zupełnie przypadkowo je spotkałem i fakt są bardzo miłe! Dziękuję! :)

      Usuń