czwartek, 12 października 2023

Październik w lesie

      Choć mamy październik to jesień się opóźnia. Ale to nic i tak jest ładnie teraz w lesie. Na ten plener wybrałem się jeszcze na początku października do Lasu Bronaczowa koło Krakowa, to niemniej było tajemniczo i uroczo, bo w lesie zawsze jest niesamowicie, przynajmniej takie jest wrażenie, kiedy samemu chodzi się po lesie. Można wtedy dokładnie poobserwować co się w nim dzieje i zwrócić uwagę na szczegóły, które na co dzień nie widać. Bardzo lubię leśne zakamarki, choć nie zawsze jest do nich dostęp. Chodziłem sobie po lesie i robiłem zdjęcia, niestety żadnej zwierzyny nie spotkałem, ale za to mogłem być w leśnym uroczysku, gdzie skrzypy rosną na całego. Dla mnie to rzadki widok, więc byłem szczęśliwy, że wśród nich mogłem zrobić sobie mały piknik i odpocząć. 😂












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz