czwartek, 14 marca 2024

Zachód słońca w Rącznej /małopolska/

      Ten plener był spontaniczny. Zauważyłem, że tego wieczoru może być ciekawy zachód słońca. Pojechałem  do najbliższej miejscowości, gdzie spodziewałem się zobaczyć zachodzące słońce na tle łąk i lasu. Po przyjeździe na miejsce już nie byłem tego tak pewien, bowiem wszędzie były chmury na zachodnim niebie i do tego wszędzie stała woda na polach i łąkach. I jak teraz tam przejść do owego pleneru. No cóż.... powolutku uważając aby nie zmoczyć nóg, przedzierałem się przez teren. Po pewnym czasie zauważyłem, że niebo się przejaśnia wąziutko i jest szansa na ciekawy zachód słońca. Gdy stanąłem blisko wierzby, nie było szans aby dalej iść. Zacząłem robić zdjęcia i ku mojej uciesze, niebo robiło się bardzo kolorowe. Wszystkie zdjęcia są naturalne i tak było, a ostatnie zrobiłem, gdy byłem już przy samochodzie i chciałem właściwie już odjeżdżać, a niebo nagrodziło mój tak spontaniczny plener...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz