czwartek, 4 kwietnia 2024

MÓJ FOTOALBUM - FOTOGRAFICZNE IMPRESJE

      Wydałem samodzielnie mój FOTOALBUM na płycie DVD obejmujący moje dokonania fotograficzne w przeciągu minionych 5 lat. Na płycie znajdziecie prawie 500 moich zdjęć z lat 2019-2023. Przeważnie są to zdjęcia krajobrazów przyrody, lasu, wschodów słońca czy zachodów oraz trochę architektury, z terenów gdzie odbywałem plenery tj. okolic Krakowa oraz z okolic mojej letniej działki na Pałukach. Płyta jest podzielona na oddzielne lata, tak więc można oglądać je osobno, najlepiej na dużym komputerze bo w tedy możecie przenieść się w krainie pięknej przyrody, tak jakbyście tam byli. Koszt płyty wynosi 68,- zł razem z przesyłką listem poleconym w kraju, a za granice zgodnie z aktualnym cennikiem. Płytę możecie opłacić po jej otrzymaniu. Bardzo proszę o kontakt na priv lub w komentarzu to będziemy wszystko ustalali indywidualnie. Bardzo polecam swój album, jedyny w swoim rodzaju. Poniżej prezentuje reprezentacyjne zdjęcia abyście mogli się trochę zaznajomić co zawiera. Miłych wrażeń. Ireneusz Czarnucha.

 

 








 














 













 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz