wtorek, 17 września 2024

Relacja z Wakacji

      Nie było mnie długo tutaj na blogu, bowiem od końca lipca do połowy września przebywałem na Wakacjach na swoim ranczo na Pałukach w Chomiąży Szlacheckiej. Lato tego roku było wyjątkowe i bardzo ciepłe. Jak przyjechałem na ranczo, było już po żniwach i krajobraz był raczej jesienny. Wszystko zaorane i zboże pozwożone, jednym słowem po lecie. Ale mimo wszystko starałem się poszukiwać ciekawych miejsc do fotografowania. Wybierałem zazwyczaj te same miejsca jak co roku, ubarwiając je różnymi porami dnia. Dziś pierwsza relacja z pobytu na tym terenie. Czas mijał mi na intensywnej pracy na działce, odwiedzaniu rodziny, różnego rodzaju atrakcjach kulturalnych w okolicy, jak również na samotnych wędrówkach czy to pieszo, rowerem lub samochodem. Czas był super wykorzystany i jestem zadowolony, że mogłem ponownie zawitać w moje ulubione tereny na Pałukach.










1 komentarz:

  1. Dobrze, że są jeszcze takie miejsca, człowiek może nabrać otuchy...

    OdpowiedzUsuń