sobota, 23 listopada 2019

Osobliwości Kalwarii Zebrzydowskiej

     Co roku na jesień lubię zawitać do Kalwarii Zebrzydowskiej, a szczególnie na Dróżki przy Klasztorze oo.Bernardynów. To sanktuarium zawsze wywiera na mnie wielkie wrażenie. Oprócz czasu poświęconemu medytacji modlitewnej, podziwiam także piękne tereny rozciągające się przy tych Dróżkach. Widoczna z daleka góra Lancorona dodaje dodatkowego uroku krajobrazowi. Dziś moja prezentacja właśnie z tamtych terenów w jesiennej barwie. 




Widok na klasztor od strony dziedzińca



Widok z klasztoru na północną stronę



Armata Konfederacji Barskiej?



Dróżka na Golgotę



Korzenne "schodki" do Kaplicy III Upadku



Dróżki z widokiem na Lancoronę



Kapliczki na Dróżkach



Wiekowy dąb przy Dróżkach



Krucyfiks z tyłu głównego ołtarza Bazyliki



Osobliwości archeologiczne


 

2 komentarze:

  1. Mam podobnie, tylko z Kalwarią Pacławską ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, nie byłem ale słyszałem, że tam też jest wspaniale! 🙂

      Usuń