piątek, 8 maja 2020

Rzepakowy raj

     Maj to wspaniały okres kwitnienia na polach rzepaku. Nie miałem specjalnie jakiś wcześniej okazji do oglądania akurat kwitnienia tej rośliny, bo albo w pobliżu nie było pól rzepaku albo zapominałem, że akurat kwitnie i zawsze przegapiałem widoki żółtych pól jakie dawał rzepak podczas kwitnienia. W tym roku też myślałem, że tak będzie ale chciałem jednak zobaczyć kwitnący rzepak. Wybrałem się akurat w innym celu na tereny niedaleko Krakowa, a mianowicie do Świątnik Górnych na Pogórzu Wielickim, aby pooglądać widoki na Beskid, bo tak myślałem, że będzie stamtąd właśnie daleki widoki na Beskid Wyspowy. Szukając dość zawile miejsca na panoramę, nie bardzo mogłem trafić na takową i już byłem trochę podłamany, trafiłem na piękną kapliczkę na wzgórzu. Aha pięknie tu jest, może jeszcze przejdę się między domami na pole by lepiej pooglądać pola i wzniesienia. I nagle przeczuwając, że tam właśnie znajdę panoramę na Beskidy, trafiłem na przepiękne pole rzepaku. No nie, to coś fantastycznego, znalazłem przepiękny widok na Beskid i jeszcze wspaniałe pole kwitnącego rzepaku. To jest wspaniałe miejsce, pomyślałem, będę tutaj czasami przyjeżdżał , bo urok jest wielki spoglądać tam na nasze piękne górki, a na dodatek w takim pięknym polu rzepaku.

























 

4 komentarze:

  1. Rzepaku najlepiej szukać po zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dobra wskazówka,następnym razem pójdę za nosem! :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak przepięknie tam jest i cieszę się, że Ci się podobają! 😍👍😄

      Usuń