niedziela, 4 lipca 2021

Czerwcowe krajobrazy cz.1

      Pragnę dziś rozpocząć moją relacje z wyjazdu czerwcowego na moje ranczo na Pałukach. Okolica działki obfituje w piękne krajobrazy i starałem się codziennie gdzieś zaliczyć ciekawe miejsca, aby oddać charakter tych pięknych ziem. Lasy, pola, jeziora i wszechobecna równina tutaj,  tak droga mojemu sercu, są dla mnie wielką radością i cieszę się, że mogłem i w tym roku tam być. Prezentacja moja będzie raczej w kolejności pobytu niż tematyczna, niemniej mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo to faktycznie urocze miejsca na mapie Polski choć może mniej znane, bo i na uboczu szlaków, choć w pobliżu jest Biskupin i Gniezno i cały szlak Piastowski, ale ja ograniczyłem się do zdobywaniu zakątków przyrodniczych tak urzekających tu swoją oryginalnością. Wielkie przestrzenie, rozległe równiny i ciekawe zakątki są dla mnie poza tym związane sentymentalnie, bo od lat tam jeżdżę, od samego dzieciństwa, a to na wakacje u rodziny a potem na własne ranczo na ziemi pogranicza Pałuk i Kujaw.



To jeszcze z trasy kwitnące pole facelii
















4 komentarze: