sobota, 12 lutego 2022

Zimowe Mogilany

      Korzystałem jeszcze z okazji, że śnieżna zima zaglądnęła na początku lutego i wybrałem się do pobliskich Mogilan. Znajduje się tam stary las z częściowym rezerwatem, tak więc mogłem doznać uroków białego puchu w szczególnym miejscu. Tak mało było śniegu w tym roku tej zimy, więc tym bardziej byłem zauroczony, kiedy warunki umożliwiły mi być na wypadzie, kiedy jest śnieg. W lesie trafiłem na strumyk bardzo miło szumiący w tak niecodziennym miejscu. Chodziłem sobie po terenie, czy to w lesie czy po polach i mogłem doznać "białego szaleństwa", bo krajobraz ze śniegiem staje się inny, tym bardziej, że na końcu dotarłem do przepięknego zagajnika brzozowego. Południowe słońce zrobiłem magię ze światła i ostatnie zdjęcia robią wrażenie wyimaginowanego świata baśni.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz