niedziela, 6 marca 2022

Zachód słońca

      23 lutego wybrałem się na Pychowickie łąki na zachód słońca. Przywitał mnie pogodny choć dość zimny wieczór. Niebo było bardzo ciekawe. Chmury układały się w piękne obrazy i mogłem nacieszyć się jego widokami. Z jednej strony było bardzo dynamiczne, a z drugiej spokojne. Choć aby znaleźć się w zasięgu ciekawego miejsca do fotografowania, musiałem brnąć w mokradłach między suchymi kępami traw, ale udało mi się stanąć suchą nogą, na skrawku ziemi nie tak bardzo mokrej i czekać na rozwój wydarzeń na niebie. Nie zdawałem sobie sprawy, że na nazajutrz rozpęta się straszna wojna na Ukrainie i jedno zdjęcie oddaje nastroje niespokojnego nieba w kolorach niebieskich i żółtych, barw flagi Ukrainy.

 

 


 

 

Niespokojne niebo...

 

 


 

 


 

 


 

 


 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz