czwartek, 5 maja 2022

Czułów

      Pod koniec kwietnia postanowiłem pojechać trochę dalej za miasto, ale na tyle daleko od Krakowa, aby zobaczyć czy są ciekawe tereny na zdjęcia o zachodzie słońca gdzieś w starym sadzie. I faktycznie znalazłem takowy, więc jestem zadowolony, że jak będą sprzyjające okoliczności, to wybiorę się kiedyś tam, aby spróbować swoich sił na zdjęcia zachodu słońca i jabłoni. Teraz pokaże Wam kilka zdjęć w obecnej scenerii podczas zamglonego nieba w ciągu dnia. Teren za Liszkami chciałem już od dawna spenetrować w kierunku Kaszowa, ale zajechałem dalej do Czułowa i chodząc wśród pól i łąk natchnąłem się na stary sad, a także obok na nowy z małymi drzewami. Teren ogólnie dość dostępny niedaleko drogi o małym natężeniu ruchu.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz