poniedziałek, 23 maja 2022

Majowy Las Bronaczowa

      Teraz w maju w lesie jest przepięknie. Wybrałem się do znanego nam już Lasu Bronaczowa. I faktycznie było ślicznie, dopisała słoneczna pogoda i było ciepło. Pojechałem w inny zakątek, aby lepiej poznawać ten wspaniały las. Zieleń teraz bardzo wybujała i mieniła się piękną soczystą odmianą. Można znaleźć wiele zadowolenia będąc w lesie. Wędrowałem i chłonąłem to wszystko co mnie spotykało. Bardzo lubię w sumie iść blisko brzegu lasu, aby mieć możliwość zerkać także na pobocze i wyjść czasem na podziwianie widoków. Ale w samym lesie też jest super. Miły majowy spacer po lesie daje wiele zadowolenia, bardzo polecam, można nabrać otuchy na dalsze dni. Jest wspaniale.













2 komentarze:

  1. Dawno nie byłem w lesie a ten wydaje się być bardzo piękny i uroczy :) W szczególności te zagajniki z drzewami iglastymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w lesie jest pięknie, może będziesz miał okazje niedługo pójść do lasu. Na pewno znajdziesz tam wiele zadowolenia. 🌳🌲🌳🌲👣🙋‍♂️

      Usuń