czwartek, 16 marca 2023

Czubrowice

      Tym razem pojechałem trochę dalej za miasto. Czubrowice znajdują się na drodze w kierunku Kraków - Olkusz na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej. Trzeba w Przegini skręcić w lewo i dojechać około 5 km. Znajduje się tam przepiękna Golgota, ale o tym może innym razem, bo chciałem wam pokazać jak wygląda teraz marzec na polach. Pogoda nawet była sprzyjająca więc ucieszyłem się, że mogłem zaliczyć udany plener. Poszedłem trochę dalej za ową Golgotę i poznałem nowe tereny, które wydają mi się bardzo atrakcyjne. Pagórkowate pola,  ze samotnymi drzewami, a poza tym były roztopy więc natrafiłem także na małe mokradła. Będę musiał wybrać się tam kiedy jeszcze, bowiem kusiło mnie aby pójść jeszcze dalej, a że już byłem po wędrówce na Golgocie więc nie chciałem się tak bardzo forsować, bo mógłbym nie mieć siły na powrót. 😅











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz