niedziela, 12 marca 2023

Przedwiośnie w lesie

     Marzec a jakby wiosny jeszcze nie było. Wybrałem się do Lasu Bronaczowa, aby zobaczyć czy czasem jej nie ma, ale niestety nie. Tylko szare i łyse drzewa, poza iglastymi które ratują widoki zielenią. Strumyk na skraju lasu trochę ożywił widok i można powiedzieć, że jeszcze trochę czasu jest do prawdziwej wiosny. Brak ciepła powoduje, że roślinność jeszcze czeka. Niemniej było bardzo miło. Porobiłem dużo zdjęć nad strumykiem, potem koło starych dębów i nad mokradłami powyżej strumyka. Spotkałem miejscowego pana z psem, dla którego byłem zagadką, co ja tu robię leżąc nad wodą. Jakich skarbów pan szuka? zapytał, a ja na to, że zdjęcia nad wodą tylko. Był zdziwiony, że taką mam pasję fotograficzno-przyrodniczą!!! 😂  Na prawdziwą wiosnę trzeba nadal jeszcze poczekać, ale już tuż tuż, zaraz będzie jak miną obecne cofki zimy! 😅
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz