czwartek, 31 sierpnia 2023

Wieczorny spacer

      Moje miejsce na ziemi, to tam gdzie od dziecka przyjeżdżam na wakacje, Pałuki, lasy, jeziora. Lubię te tereny, bo czuję się tam jak w raju. Trzeba mieć takie miejsca, by odczuwać radość życia, a przede wszystkim podziwiać piękno przyrody, a właśnie te tereny są przepiękne. Tu Stwórca obdarzył przyrodę wyjątkową urodą, piaszczyste lasy, pola, morena czołowa lekko pofalowana, to to co dodaje niezwykłości rozległym połaciom pól. Na pewno patrzę  na nie przez pryzmat lat dziecięcych, gdzie biegałem i radowałem się każdym niemal zakątkiem. Teraz gdy lat przybyło z sentymentem wracam do lat beztroskich zabaw, tutaj wzrastałem i tutaj jestem szczęśliwy. Na ten spacer wybrałem się wieczorem by podziwiać zachód słońca, między lasami i polami sierpniowych dni, kiedy lato nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz