poniedziałek, 30 grudnia 2019

Podsumowanie roku 2019

     Pod koniec roku myślami wracamy jaki był i jaki będzie następny. Z fotograficznego punktu widzenia dla mnie był to dobry rok. Założyłem blog o swoich zajęciach i fotografia była dominującym narzędziem do prezentowania tego czym się zajmowałem. Dziś mała retrospektywna prezentacja tego co pokazywałem, wybór nie był łatwy. Skupiłem się raczej na fotografii przyrodniczej i tematyce spacerów. Szukając po etykietach zawsze możecie odnaleźć tematy Was interesujące.















































4 komentarze:

  1. Wszystkie zdjęcia są bardzo ładne :) Mi w szczególności najbardziej podobają się zdjęcia: nr 1, nr 3 - bardzo fajna mgła, nr 6 - zastanawiam się czy to nie mój faworyt, ponieważ bardzo lubię góry a zdjęcie jest rewelacyjne, nr 7 - ciekawa kompozycja kolorów, nr 9 - bardzo nastrojowe zdjęcie, ukazujące piękne kolory jesieni, nr 10 - fajny klimat ma to zdjęcie, ta mgła trochę niesamowita, nr 11 też jest ładne, trochę szronu chyba tam jest, no i nr 14 mi też się podoba, trochę jak w dżungli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdjęcia się podobają. Dziękuje za uznanie i tak wnikliwą analizę fotografii. Pozdrawiam i miło mi że tutaj zaglądnąłeś!

      Usuń
  2. Gratuluję, że zmieściłeś się w takiej ilości zdjęć, bo ja nie dałem rady :D Niech nowy rok będzie pełen niesamowitych warunów i ciekawych tematów do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! 👍🙂 Też życzę tego samego i żeby chciało nam się wybierać na takie ciekawe warunki do fotografowania! 😄😄👍 Bo ostatnio u siebie zauważyłem, że ciężko się jest wybrać w plener, szczególnie rano. A warunki są chyba najciekawsze do sesji fotograficznej. 👍😄

      Usuń