piątek, 13 listopada 2020

Jesień we mgle

      Ostatnie dnie obfitowały bardzo w nocne i poranne mgły. Nie miałem specjalnie możliwości tak bardzo udać się w teren w tym czasie, aby zrobić jakieś ciekawe zdjęcia krajobrazów jesiennych we mgle. A temat jest to bardzo ciekawy, gdyż pojawiająca się mgła na zdjęciach nadaje zupełnie inny charakter i osobliwość zdjęciom. Pewnego dnia trochę już obudzony nie tak wcześnie, postanowiłem udać się na bliskie moje tereny łąkowe, aby choć trochę uchwycić czar mgły. I właściwie to według mnie był to odpowiedni moment, gdyż wcześniej było bardzo mglisto i szaro i nic nie było widać, a ze zdjęć pewnie nic aż tak ciekawego by nie wyszło. Jak pojawiłem się w plenerze, akurat słońce zaczęło dość intensywnie wychodzić i zdążyłem jeszcze złapać mgłę w jesiennym krajobrazie, a nawet jak mgły powoli ustępowały i unosiły się do góry odsłaniając niebo, zrobiło się całkiem przyjemnie.



















2 komentarze: