poniedziałek, 30 listopada 2020

Źródełko w lesie

      Ostatnio doszedłem do wniosku, że mam bardzo niesmaczną wodę w kranie i postanowiłem poszukać w mojej najbliższej okolicy dobrego czynnego źródełka z wodą pitną i nadającą się do użytku. I o los, trafiło mi się odnaleźć nie tak daleko wspaniałe źródło z czysta wspaniałą wodą. Postanowiłem pojechać tam niezwłocznie i spróbować tej wody. I to był strzał w dziesiątkę. Wspaniała woda ze źródełka okazała się bardzo dobra do herbaty i innych napojów. Teraz wiem co piję i mogę delektować się dobrą smakowitą wodą. Położenie tego źródełka też jest piękne, wśród drzew na skraju lasu, gdzie jest dobry dojazd samochodem. Polecam poszukać w swoim rejonie, może też macie takie dobre źródełko czystej dobrej wody pitnej.





















3 komentarze:

  1. No tak, woda ma duże znaczenie jeśli chodzi o smak, zwłaszcza herbaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 50 year old Desktop Support Technician Valery Ertelt, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Analyze This and Sports. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a MR2. zobacz te witryne

    OdpowiedzUsuń