czwartek, 21 lipca 2022

Delikatne kwiatki

      Wybrałem się jeszcze w czerwcu do Lasu Bielańsko-tynieckiego, aby uchwycić polne i leśne kwiatki. Kwitły one w tym czasie w swoim urozmaiceniu i cieszyłem się, że mogłem uchwycić ich delikatny wyraz na leśnej polane i w lesie. Wybierałem się raczej aby sfotografować leśne konwalie, ale takowych już nie spotkałem, gdyż chyba były wcześniej. Niemniej udało mi się zrobić kilka fotografii polnych kwiatów, a niespodzianką była mała sarenka, która leżała sobie w trawie, czekając na mamę. Nawet się nie spłoszyła moją obecnością, choć ja na początku w ogóle jej nie zauważyłem. Wiem, że nie wolno podchodzić do małych leśnych zwietrzą, aby nie zostawić przy nich swojego zapachu, bo mama mogła by je zostawić na pastwę losu. Powolutku po zrobieniu zdjęcia odszedłem daleko.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz