środa, 27 lipca 2022

Wschód słońca i drzewa

      Dziś prezentacja wschodu słońca także w Harbutowicach, zaraz po świcie z poprzedniego wpisu. Słonko powoli wychodziło zza horyzontu i okres oczekiwania dawał mi wiele radości, gdyż obserwacja w tym miejscu wschodu słońca jest bardzo atrakcyjna. Z góry można zaobserwować jak światło ogarnia coraz bardziej okolice i wyłaniająca się tarcza słońca, była niezwykła. Oczekiwałem w napięciu na pokazanie się go, ale lekkie chmurki opóźniały jego ujawnienie. Wreszcie kiedy wyszło całe słońce, ucieszyłem się ogromnie. Mogłem swobodnie na nie patrzeć, dopiero po chwili zaczęło razić i już musiałem tylko zerkać i robić zdjęcia. Ganiałem po łące szukając dogodnego miejsca na kadr. Powoli stawał się dzień. Na dokładkę daję jeszcze zdjęcia pięknych brzóz i dębu jakże okazałego w tym miejscu.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz