środa, 31 sierpnia 2022

Mglisty poranek

      Gdy się obudziłem rano, od razu wiedziałem, że będzie śliczny poranek. Wstałem i jeszcze nawet nie byłem gotowy, ale wyruszyłem po lekkim śniadanku na łowy fotograficzne po okolicach mojej działki. Pierwsze zdjęcia były jeszcze w mroku, więc poszedłem dalej za las, aby przywitać wschód słońca. Udało mi się porobić wiele zdjęć i zadowolony wracam do domku, a tu co widzę prześlicznie świecące słońce we mgle unoszącej się nad pobliskim dawnym stawkiem, na przeciw mojej łąki i czaruje wspaniałym nastrojem. No tak tutaj mgła jest rano murowana, bo tam za lasem to widziałem gdzieś z daleka, a tu bardzo bliziutko. Uległem czarowi poranka we mgle na mojej działce. Szukamy daleko, a mamy blisko to co jest wymarzonym spektaklem mgieł o poranku. Tutaj słońce musiało być trochę już wyżej, aby nadać promienie unoszącym się mgłom.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz