czwartek, 1 września 2022

Świt i wałki

      Będąc w sierpniu na swojej działce, chciałem koniecznie zrobić zdjęcia o świcie z wałkami. Ten polny rekwizyt w czasie żniw jest świetnym obiektem i punktem odniesienia w czasie porannego słońca, a jak jeszcze do tego dojdzie dostojne drzewo - dąb to jest to idealna sytuacja aby zapolować na takie zdjęcia. Poranek był prześliczny, podczas porannego szykowania wiedziałem, że muszę się trochę pospieszyć, bo słonko zaraz wstanie, a ja chcę być na polu sąsiada , gdzie trzyma on swoje wałki pod dębem i jeszcze na polu. Słonko powoli wstawało, a ja już zdążyłem tam być. Lubię gdy w zasadzie nie ma porannych chmur, bo te mogą mi cały spektakl przysłonić, wolę jak słonko samo wstaje na horyzoncie i tego dnia tak było. Potem dostrzegłem jeszcze dalekie mgły na sąsiednich polach więc też były idealnym obiektem dla mojego aparatu.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz