środa, 19 kwietnia 2023

Forsycje

      Kwitnąca forsycja zawsze jest pierwszą oznaką wiosny. Choć inne krzewy i drzewa muszą mieć więcej ciepła, to forsycji to nie jest potrzebne. Parę stopni powyżej zera i już gotowa jest do kwitnienia. Może to jest związane z tym, że jest bardzo zdrowotną rośliną, a szczególnie kwiaty. Nawet nie wiedziałem, że kwiaty forsycji to środek przeciwbakteryjny, antywirusowy, obniża poziom cukru we krwi, a przede wszystkim bardzo korzystnie wpływa na nasze żyły i  poprawia ich budowę, zapobiega tzw.pajączkom układu krwionośnego. No bardziej zainteresowanych odsyłam do internetu. Ja zrobiłem im zdjęcia bardziej z estetycznego punktu widzenia, ale nazbierałem sobie kwiatów /lepiej gdzieś na prowincji z dala od dróg/ i popijam herbatkę.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz