czwartek, 27 kwietnia 2023

Zawilce

      Na wiosnę w lesie, kiedy jeszcze drzewa nie rozwiną liści pojawiają się zawilce. Kwiatki te są przepiękną dekoracją wczesnowiosennego lasu i oznaką, że wiosna nadchodzi. Potem gdy drzewa wypuszczą swoje liście i staje się trochę ciemniej w lesie nie ma zawilców. One wiedzą, że ich czas jest na początku wiosny, i właśnie wtedy pojawiają się w lesie. Wiedzą kiedy rosnąć i zakwitać. Na ten plener wybrałem się na Bielany do Lasku Wolskiego i cieszyłem się, że mogłem je tam spotkać. Nie w każdym zakątku rosną, mają swoje ulubione miejsca i nieraz się człowiek ich naszuka, ale ja miałem szczęście zobaczyłem je z samochodu, gdy jechałem głębiej na Bielany, a wracając zatrzymałem się i zrobiłem im małą sesje zdjęciową.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz