poniedziałek, 24 lipca 2023

Brzozowy las

      Na Pałukach lasy są zaczarowane niczym z bajki, bo właśnie tam Natura obdarzyła te tereny swoją najpiękniejszą szatą. Idąc po nich można zapomnieć o wszystkich kłopotach a... znaleźć nowe... No bo wszystko jest tak piękne, że zapominamy o wszystkim a tu nagle wyskoczy jakiś zwierz... Akurat miałem szczęście napotkać zająca, czy lisa, nie wspominając o koziołku czy orle bieliku. Ale gdy sobie tak chodziłem po lesie zwierzyna raczej chowała się oprócz ...komarów ,latających owadów które niczym komary atakują...włosy. Na kleszcze też musiałem mieć baczenie, bo lubiły siadać na spodniach, a że miałem zawsze jasne to od razy spostrzegłem zagrożenie. Miało być o lesie a wyszło o zwierzach, no tak przecież to ich królestwo, i tak idąc zaszedłem aż do brzozowego lasu, który na brzegu lasu spotykał się z łanami zboża, tu można odpocząć...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz