piątek, 15 września 2023

Wędrówka po Beskidzie Makowskim

      We wrześniu wybrałem się także na wyprawę po Beskidzie Makowskim a konkretnie w okolice Harbutowic. Pogoda była istnie letnia, więc można było użyć w terenie do woli. Pozostawiłem samochód u podnóża wzniesienia i potem samodzielnie szedłem wzdłuż polnych dróg aż doszedłem do szlaku ku Krowiej Górze . Tam moim oczom z polany jawił się przepiękny widok na wzniesienia. Można powiedzieć bajkowy, mogłem tam już zostać, tak było pięknie. Lubię chodzić w nowe nieznane tereny, bowiem odkrywanie czegoś po raz pierwszy dostarcza wiele ekscytacji, zawsze nowe jest świeże i piękne. Chodziłem często w tamte strony ale bardziej po stronie samych Harbutowic, gdzie jest takie piękne miejsce z samotnym dębem łąką i lasami, a tu po prostu szedłem wzdłuż drogi przez łąki i pola, a potem przez las na ową polanę przy Krowiej Górze. Nadmienię, że jeszcze miałem okazję idąc szlakiem zobaczyć klasztor w Kalwarii Zebrzydowskiej i Górę Lanckoronę po przeciwnej stronie, więc bardzo historyczne i piękne miejsca, gdzie Konfederaci Barscy toczyli walki i szukali schronienia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz