wtorek, 19 września 2023

Wyprawa do Lasku Wolskiego koło Krakowa

      Do Lasku Wolskiego koło Krakowa wybrałem się skuszony informacją, że rosną tam wrzosy. Las jest na górce, gdzie także znajduje się Krakowskie ZOO, i teraz jest tam bardzo miło, bowiem po sezonie letnim można spokojnie pochodzić sobie po lesie. W tym dość gęstym lesie znajduje się duża polana Lea, gdzie miałem znaleźć wrzosy, ale widocznie informacja zamieszczona w gazetce Urzędu Miasta mijała się z prawdą bowiem nigdzie nie znalazłem wrzosów, no może ścięta trawa na tej polanie przykrywała tę tajemnicę. 😅 Nie mam za dużo szczęścia aby spotkać w mojej okolicy wrzosy, to nic może kiedyś to się uda. Niemniej pochodziłem sobie po lesie o pięknej wrześniowej porze, gdzie można nabrać otuchy na dalsze dni...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz