sobota, 9 września 2023

Wrześniowe pola

      Na ten plener wybrałem się na początku września do Czułowa koło Krakowa. Chciałem zobaczyć jak po letnich wakacyjnych miesiącach wyglądają pola w mojej okolicy. Gdy chodziłem po terenie ciągle nie mogłem trafić na jakiś charakterystyczny motyw mijającego lata. Bardzo rozrośnięte mimozy zasłaniały widoki. Po dość długim błądzeniu po terenie, a właściwie byłem tam już drugi raz, to nic mi się nie trafiało. Poszedłem dość daleko przez pola i w pewnym momencie byłem na lekkiej górce, gdzie można było wreszcie coś zobaczyć. Nie są to jakieś spektakularne miejsca, ale udało mi się znaleźć pola kukurydzy na bardzo pofalowanym terenie. Wyglądały dość ciekawie, jak położone zielone dywany po których można chodzić w nieznane.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz