wtorek, 14 listopada 2023

Jesień w lesie

     Teraz jeszcze jesień jest intensywna i dlatego wybrałem się do najbliższego lasu w okolicach Krakowa do Lasu Bronaczowa, ale tym razem pojechałem od strony Skawiny. Są tam urocze stawy, ale tym razem skupię się na jesiennym lesie. Bowiem jak przyjechałem to sam się zdziwiłem, że jest tak ładnie. Myślałem, że jak wrócę do Krakowa z moich wojaży po Pałukach to jesień tutaj będzie już za mną. Ale jaka była moja radość, gdy znalazłem się w tak uroczym jesiennym lesie. Idąc do owych stawów mogłem podziwiać urocze miejsca z kolorowymi drzewami i krzewami, a liści było na tyle dużo, że mieniły się w słońcu które czasami wychodziło zza chmur, a jego brak zmieniał całkowicie nastrój miejsca. Światło w fotografii to podstawa, więc dosłownie porywałem chwile...ze słońcem.

 

 





 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz