środa, 8 listopada 2023

Jesienne okolice działki na PAŁUKACH

      Będąc na działce na Pałukach starałem się oprócz zaplanowanych prac jak najwięcej czasu poświęcić na penetrację terenu, tym bardziej, że jesienią nie jestem tam tak często. W tym roku jesień jest bardzo sprzyjająca nam, bo jest stosunkowo ciepło, owszem trochę padało, ale to wszystko bardzo sprzyjało, by przyroda delikatnie zmieniała swoje oblicze. Gdy wstawałem rano i widziałem, że słońce choć nisko w tym okresie świeciło, to od razu udawałem się do lasu, krok od mojej działki, bo właściwie znajduje się ona na brzegu lasu i klimat jego jest odczuwalny na działce. Na pewno było by raźniej jak znalazła by się jakaś duszyczka ze mną, ale tym razem nie miałem takiego szczęścia i sam stawiałem czoła...urokom jesieni. 😁 Zwierzyny nie  było za wiele, ale muszę przyznać, że na samej działce urzędowało mnóstwo ptaków, jak kosy, dzięcioły, czy sikorki, bowiem wcinały moje owoce ze sadu....śliwki, były ich największym przysmakiem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz