piątek, 26 lipca 2019

Lato

     Najpiękniejsza pora roku lato, zawsze wywołuje we mnie pogodny nastrój i chyba również dla Was jest to uroczy czas. Kiedy jak kiedy, ale najlepsze wspomnienia mamy z lata. To wtedy jeździliśmy na wakacje, do lasu, nad jeziora, czy w góry. Ja osobiście lubię wieś w okresie kiedy jeszcze stoi zboże na polach. Miałem szczęście mieć rodzinę na wsi i od dziecka tam właśnie jeździłem na wakacje. Z wiekiem, mam coraz więcej sentymentu do polskich krajobrazów. Gdzie jak gdzie, ale urok wsi daje mi wiele szczęścia i piękna. Dziś moja prezentacja takiego właśnie polskiego wiejskiego pola rzepaku i pszenicy, oraz drzew owocowych na pobliskich terenach koło Krakowa.




























2 komentarze:

  1. A ja z kolei mam czasami ciągoty pofotografować w wielkim mieście. Gdyby nie te tłumy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z powodu tych tłumów uciekam na wieś. 😄

      Usuń