środa, 7 października 2020

Pustynia Błędowska

      W połowie września udało mi się wybrać na Pustynię Błędowską, którą już od lat chciałem odwiedzić, tym bardziej, że nie jest ona tak daleko od mojego miejsca zamieszkania. Od Krakowa do Olkusza jest około 40 km, a sama pustynia znajduje się trochę dalej. Kiedyś przed laty wybrałem się tam rowerem, ale nie dojechałem choć byłem blisko, ale jako nieświadomy młodzieniec nie zdawałem sobie sprawy, że dojście do niej jest raczej ograniczone i tylko z trzech stron można ją dostrzec, a ja byłem chociaż dość blisko, las zasłaniał mi wszystko i na dodatek był to teren wojskowy. Choć i dzisiaj też są to tereny wojskowe, ale jakoś bardziej pustynia jest dostępna. Miałem akurat okazję zobaczyć przy zwiedzaniu pustyni manewry skoczków spadochronowych więc nie omieszkałem porobić im zdjęcia. Chodząc trochę po brzegu pustyni miałem okazję wczuć się w nastrój takiej afrykańskiej lub arabskiej pustyni.



















2 komentarze: