piątek, 29 grudnia 2023

Mokro w lesie

      Zaraz po Świętach udało mi się wybrać w plener do lasu. Pogoda była iście wiosenna, więc bardzo się cieszyłem, że będę mógł pochodzić sobie po lesie. Słońce świeciło intensywnie więc liczyłem na ciekawe zdjęcia. Po przybyciu na miejsce zauważyłem, że wokół wszędzie jest dużo wilgoci. Wch0dząc coraz głębiej do lasu napotykałem co raz to na duże kałuże. Po pewnym czasie stwierdziłem, że jest ich coraz więcej. Tak to już mogłem stwierdzić, jest bardzo mokro teraz w lesie. Ale nie przeszkadzało mi to, bowiem mogłem zrobić trochę zdjęć z odbiciami we wodzie. Była to dla mnie atrakcja. Zapewne ta woda teraz w lesie to wynik ostatnich dodatnich temperatur, gdzie przecież mieliśmy tyle śniegu, że teraz ta woda jest wynikiem właśnie tych wszystkich bałwanów ze śniegu które teraz stopniały...😄









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz