sobota, 9 grudnia 2023

Zima w lesie

      Zima w lesie zawsze przyciąga, a szczególnie gdy trafi się jeszcze na słońce i intensywny śnieg to jest wspaniale. Wybrałem się na ten plener 4 XII 23 do Lasku Wolskiego koło Krakowa. Cały czas dopisywała słoneczna aura i mogłem delektować się wspaniałymi warunkami na spacer. Chodziłem po swoich ścieżkach a także robiłem dużo zdjęć. Było cicho i nawet nie tak zimno, no ale przecież odpowiednio ubrany człowiek nie będzie narzekał na chłód gdy wszystko wygląda wokoło wspaniale. Trafiłem jeszcze na pozostałości po jesieni, bowiem kolorowe liście nie spadły na ziemię i w świetle słońca wyglądały bardzo ładnie. To taka nowa pora roku gdy jesień trwa a przychodzi śnieg i zimno. Takie połączenie jest niezwykle widowiskowe. Tylko trafić na takie zakątki i już człowiek jest szczęśliwy...












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz