poniedziałek, 18 grudnia 2023

Zmiana pogody

      Ostatnia zmiana pogody u nas spowodowała, że krajobraz przyrodniczy bardzo się zmienił. Po obfitych śniegach nie zostało nic i wróciła jesienna aura, ale bardzo wilgotna. Wszędzie wiele wody na polach i łąkach. Dobrze, że choć na chwile pojawia się słońce to można wyjść w teren z nadzieją na ciekawe kadry. Pojechałem dziś do Rącznej niedaleko Krakowa w kierunku zachodnim. Mam tam upatrzone swoje tereny, gdzie widać trochę dalej, bo samo miasto ogranicza perspektywę, a na takich rozległych terenach czuję się najlepiej. Słońce dopisywało i można było spacerować...po błotnych drogach i mokrych łąkach. Ciepła aura do 10 stopni na plusie robiła swoje, choć wiał dość silny wiatr nie zrażałem się i wędrowałem po terenie. Udało mi się uchwycić trochę polnych kadrów, gdzie słońce uatrakcyjniało roślinność. W oddali było jeszcze słychać głos żurawi, chyba nie odleciały na dobre...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz