środa, 6 grudnia 2023

Pierwszy poważny śnieg

      Cała Polska została zasypana pierwszym poważnym śniegiem i to jest fajne, bo ostatnie zimy nie były jakoś specjalnie obfite w śnieg a szczególnie w listopadzie. Wybrałem się na moje pobliskie Pychowickie Łąki na obrzeżach Krakowa i cieszyłem się, że mogłem trochę poczuć się jak na arktycznych wyprawach, no może nie całkiem, ale wszystko było przysypane dużą ilością śniegu. Chodziłem sobie pomiędzy drzewami, zasypanymi śniegiem i przecierałem dróżki. Chodzi tam wielu chętnych, bo jest stosunkowo blisko od osiedli mieszkaniowych. Teren dziewiczy, bo normalnie to są tereny trochę podmokłe i miasto nie jest zainteresowane by pozyskiwać je na budowę bloków czy biur. Nieraz w innych porach roku rozpościerają się tam mgły jak jest wilgotny poranek, a teraz też można było spotkać lekkie zamglenie.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz