piątek, 19 kwietnia 2019

Świt we mgle


    
     Mam przyjemność zaprezentować moją obserwację w dniu 8.04.2019 świtu we mgle nad Wisłą. Na miejsce obserwacji wybrałem tereny na zachód od Krakowa, a dość blisko mnie w okolicy wałów wiślanych w kierunku Tyńca. To urokliwe miejsce okazało się dobre, abym w godzinach porannych mógł przywitać świt dnia, a mgła nadała czaru tej chwili. Budząca się wiosna, powoli roztacza swój urok nad terenami leżącymi opodal rzeki Wisły, od strony nurtu pod wałem.



Pierwsze chwile przed świtem



Przydrożny krzyż



Wiślane szuwary



Kwitnące krzewy o poranku



Słońce już wstaje



Świt nad Wisłą



     Druga część fotografii z tego dnia prezentuję tutaj

 

2 komentarze:

  1. Magiczne ujęcia, w sam raz na Wielki Piątek....

    A ja zapraszam na mój blog http://listymalowane.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tak jakoś chciałem utrafić z tą tematyką na dzisiejszy dzień. Oczywiście zaglądam teraz do Pani.

      Usuń