piątek, 12 kwietnia 2019

Wstęp - blog osobisty


                                                              
     Witam na moim blogu, w którym będę dzielił się z Wami moimi pasjami jak również zajęciami, jakimi się podejmuję w codziennym życiu.

     Uważam, że każdy człowiek ma jakieś talenty, tylko nie raz nie wie o tym i nie ma śmiałości je ujawniać. Nie mówię tutaj o jakiś szczególnych zdolnościach takich jak: śpiewanie, malowanie czy gra aktorska. Chodzi mi raczej o talenty i zdolności do wykonywania codziennych różnych rzeczy i to z powodzeniem. Potrzebujemy w życiu samorealizacji, aby poczuć się wartościowym. Cieszymy się, gdy nam coś wyjdzie i będzie podziwiane przez drugich. Muszę przyznać, że zawsze miałem głód robienia czegoś wyjątkowego i pięknego, ale to, co potrafię robić nie zawsze jest najwyższych lotów.  Mam masę pasji i chciałbym się w nich spełniać. Robię dużo prób i popełniam nie raz wiele błędów w samorealizacji, ale cóż! Chciałbym zaznaczyć, że nie jestem specjalnie jakoś zdolny. Ten blog ma pokazać, że próbuję robić różne rzeczy z większym lub mniejszym powodzeniem. To musicie sami ocenić, czy mi to wychodzi, na jako takim poziomie. Ale chcę Was sprowokować do tego abyście, spoglądając na siebie zastanowili się, czy coś umiecie robić dobrze. Ja mam masę oporów i dlatego wydaje mi się, żeby je przełamać, chcę realizować się w wykonywaniu różnych czynności. Chcę Wam przedstawić krótki plan, czego możecie się spodziewać po tym blogu.
                 
     
     Po pierwsze będę w miarę moich możliwości czasowych zamieszczał relacje z tego, co robię. Tematyka będzie różnorodna, bo tak jakoś jestem osobą niecierpliwą, że monotonia powtarzania tej samej czynności mnie osłabia. Po prostu nie lubię robić tego samego cały czas. Nawet, kiedy jest to coś wyjątkowego i przynoszące dużą satysfakcję. Przykładowo podam dziedziny, jakimi chciałbym się zająć:

            1.   MALOWANIE OBRAZÓW
            2.   FOTOGRAFIA I FILMOWANIE
            3.   PRACE RĘCZNE /MODELARSTWO, MAJSTERKOWANIE/
            4.   NAPRAWY /RENOWACJE/
            5.   KOLEKCJONERSTWO
            6.   PISANIE I WYDAWANIE KSIĄŻEK
            7.   MOJE PASJE /KSIĄŻKA, FILM, MUZYKA/            
             8.   GAWĘDZIARSTWO     
             9.  KABARET I SŁUCHOWISKA
            10. ZWIERZĘTA I PRZYRODA
            11. WYCIECZKI
            12. KULINARSTWO
            13. INNE ZAJĘCIA
             
     Po drugie chcę Was zachęcić to aktywności i zamieszczania Waszych komentarzy w miarę możliwości, a także może relacji z tego, co Wam się udało zrobić ciekawego
     To tyle tytułem wstępu i zapraszam do wspólnej zabawy w samorealizacji.




4 komentarze:

  1. Dzięki. Dziś fanfary dla Ciebie za pierwszy komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zycze Panu wielu interesujacych tematow do opisywania i lojalnych Czytelnikow! Gratuluje decyzji.

    Sprobuje tu regularnie zagladac :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Pani dziękuję za życzenia i za kredyt zaufania. :)
      Również i dla Pani fanfary za jedną z pierwszych wpisujących się. Niech melodia niesie się, aż do pięknej "naszej krainy", która daje nam radość życia.
      Serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń