piątek, 19 marca 2021

Konie na bielanach

      Aby zobaczyć piękne konie pojechałem do Czernichowa, niedaleko Krakowa. Jest tam stadnina koni koło szkoły rolniczej i zawsze mnie fascynowało zobaczyć konie jeździeckie. Miałem nadzieję zobaczyć je, choć teraz może nie jest odpowiednia chwila na szukanie ich, bo mogą czasem więcej przebywać w stajniach. Marzyło mi się zrobić zdjęcia jak są w ruchu, ale to pewnie wymaga wielu sesji zdjęciowych,aby wiedzieć gdzie je można spotkać i kiedy są wypuszczane na łąki aby uchwycić je w ruchu. Niemniej udało mi się spotkać je na łąkach i nawet zrobiłem jakieś ruchy ku temu aby zaczęły trochę się ruszać, a nie tylko jeść trawkę czy sianko. Jak mnie zobaczyły, to same zaczęły iść ku mnie i były zainteresowane moją osobą. Byłem szczęśliwy, kiedy podeszły bardzo blisko i mogłem nacieszyć się ich obecnością i nawet pogłaskać je. Potem porobiłem trochę zdjęć i cieszyłem się, że mogłem choć trochę być blisko koni.























2 komentarze: