piątek, 11 października 2019

Sanktuarium w Mogile

     Pod koniec sierpnia byłem w Nowej Hucie i odwiedziłem Sanktuarium w Mogile.  Znajduje się tutaj cudowny wizerunek Pana Jezusa słynący od lat swymi łaskami. Sam również zostałem tutaj wysłuchany przed laty. Obecnie to bardzo zadbane i ciche miejsce do medytacji, jak również spotkania z historią kultu. Największe wrażenie robią koleiny w posadce wyżłobione przez kolana pątników odciśnięte w czasie okrążania cudownego ołtarza z figurą Pana Jezusa. Ale przedstawię tylko zdjęcia ogólne, takie tylko udało mi się zrobić.



















2 komentarze:

  1. Zawsze podziwiałem wiernych chodzących na kolanach. Ja bym po kilkunastu metrach już nie wstał na nogi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te koleiny od kolan robią wrażenie. Od wielu lat w ten sposób wierni upraszają sobie łaski. Mogiła nowohucka to piękne miejsce do odwiedzenia. :)

      Usuń