wtorek, 6 czerwca 2023

W maju w lesie

      Zieleń w maju jest bardzo intensywna o czym można się przekonać wędrując po lesie. Ja ponownie nawiedzam Las Bronaczowa, ale z innej strony. Chciałem pojechać bardziej do góry, gdzie mam upatrzone swoje miejsca zakątków leśnych, ale musiałem zmienić plany, bowiem gdy dojechałem na miejsce okazało się, że jest tam zakaz wchodzenia do lasu, bowiem cały maj jest prowadzona wycinka lasu, no nie tego jeszcze brakowało! No cóż zjechałem  z powrotem na niższe tereny i udałem się w inne zakątki lasu. Okazało się, że zastałem tam idealne warunki do przechadzki i robienia zdjęć. Słonko przygrzewało i mogłem spokojnie już chodzić po lesie. Był spokój i urok. Tak trzeba przyznać majowa zieleń w lesie jest bardzo atrakcyjna.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz