wtorek, 6 września 2022

Wierzby o wschodzie

      Wracając ze zdjęć o świcie z Piekar, zobaczyłem, że nad Wisłą koło Tyńca unosi się mgła. Aj.... przecież tam są wierzby i może być ciekawy plener z nimi. Choć byłem już po zdjęciach od zmroku do świtu za Piekarami /zdjęcia niebawem/ widząc owe mgły, skręciłem nad Wisłę na przeciw Tyńca. To co zobaczyłem wprawiło mnie w zachwyt. Jakże pięknie wyglądają odnowione na wiosnę wierzby w świetle poranka i mgły. To jest zupełna bajka. Mgła często nadaje tajemniczości, a jak zaświeci promień porannego słońca, krajobraz staje się zupełnie inny. Warto choć jest się nie raz już zmęczonym, zrobić drugi plener, bo może się już nie trafić taka okazja. Specjalnie wybieranie się o świcie nad Wisłę, może być nie trafione, a tu okazja sama się prosiła.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz